Dla lekarzy

Oferta portalu WizytaDomowa.pl - pytania i odpowiedzi
 

* * *

1. Jak mogę dodać się do bazy lekarzy i specjalistów WizytaDomowa.pl

Rejestracja w portalu trwa od 3-5 minut. Nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy czy sprzętu, można ją zrealizować zarówno za pośrednictwem komputera, tabletu czy smartfona.
Aby dodać swój profil jako lekarza/ pielęgniarki/ specjalisty wystarczy wybrać jeden z dwóch pakietów w zakładce „Zarejestruj się”  http://wizytadomowa.pl/pakiety i następnie wypełnić formularz – lekarz/pielęgniarka/specjalista i dodać swój profil lub profil własny i gabinetu/przychodni. Profil zostanie dodany automatycznie. Można go edytować, zmieniać, aktualizować logując się w oparciu o dane użyte podczas rejestracji.

 

2. Dlaczego warto dodać opis „O mnie" do mojego profilu lub/i  opis gabinetu w pakiecie PREMIUM?

Informacja „O mnie” indywidualizuje przekaz i pozwala pacjentowi upewnić się co do swojego wyboru lekarzy czy innej pomocy medycznej, zwłaszcza, jeżeli ma możliwość szerszego wyboru. Profile z opisem wyglądają profesjonalnie, są ukłonem w stronę pacjenta i zwiększają prawdopodobieństwo wyboru przez pacjenta i co za tym idzie nasz sukces biznesowy. Dodatkowo dodanie informacji „O mnie” czy też „o gabinecie” poprawia pozycję profilu w naszej wyszukiwarce wizyt domowych a także wyszukiwarce google – mają ona bowiem więcej informacji na których mogą oprzeć swoje wyszukiwanie.
 

3. Czy dodawanie profilu lekarza, pielęgniarki, weterynarza lub specjalisty jest płatne?

Aktualnie dodawanie Profil STANDARD nie wiąże się z żadnymi kosztami. Płatny jest Profil PREMIUM – to profil STANDARD poszerzony o wizytówkę i kalendarz przyjęć w ramach gabinetu/przychodni. Uzytkowni jest wyraźnie informowany o korzyściach i kosztach wynikającch z wyboru Profulu PREMIUM - umożliwia komunikację szerokiej oferty zarówno domowej jak i stacjonarnej lekarza, a Pacjentowi ułatwia skorzystanie z wizyty w gabinecie/przychodni w przypadku braku możliwości skorzystania z wizyty domowej.
 

4. Czym się różni profil lekarza (STANDARD) od profilu gabinetu (PREMIUM)?

Profil STANDARD jest bezpłatny i został stworzony z myślą o indywidualnej pomocy medycznej – tj. realizowanej przez lekarzy i specjalistów w ramach prywatnej praktyki. Profil Standard umożliwia dodanie do profilu własnego zdjęcia, danych kontaktowych, opisu a nawet określenia w kalendarium godzin pracy, dzięki czemu profil może zastępować własną stronę www.

Profil PREMIUM jest profilem odpłatnym i umożliwia oprócz pozyskania pacjentów poszukujących wizyt domowych dodanie także do profilu wizytówki gabinetu/przychodni wraz z kalendarium pracy w gabinecie/ przychodni i mapą dojazdu. Takie rozwiązanie zwiększa prawdopodobieństwo pozyskania pacjenta i skierowanie go do gabinetu/przychodni.  Profil PREMIUM daje możliwość określenia miejsca i czasu pracy w dwóch obszarach (wizyty domowe i praktyka stacjonarna) i w ramach niewielkiej rocznej opłaty spełniać funkcję strony www lekarza/specjalisty i własnego gabinetu/przychodni, do którego portal WizytaDomowa.pl kieruje pacjentów.  
 

5. Czy pacjenci mogą dodawać opinie pod profilami lekarzy i specjalistów?

Nie. WizytaDomowa.pl nie daje możliwości komentowania i dodawania opinii na temat pracy lekarzy i specjalistów posiadających profile w portalu.
 

6. Wybrałam (em) profil STANDARD – jak długo będzie widoczny w portalu?

Profil STANDARD jest dodawana na czas 12 miesięcy, począwszy od dnia rejestracji (okres rozliczeniowy) i nie podlega automatycznemu przedłużeniu na kolejny okres rozliczeniowy, chyba, że przedłużenie takie nastąpi bez opłat, w takim wypadku profil standard zostaje przedłużony na kolejny okres 12 miesięcy. O zaprzestaniu lub wstrzymaniu wyświetlania profilu decyduje autor lub dysponen profilu (może zgłosić wniosek o jego usunięcie).
 

7. Wybrałam (em) profil PREMIUM  – jak długo będzie widoczny w portalu?

Portal PREMIUM jest dodawany na czas abonamentu wynoszącego 12 miesięcy.  Po tym czasie zespół portalu WizytaDomowa.pl kontaktuje się z autorem profilu z pytaniem o chęć przedłużenia abonamentu na kolejne 12 miesięcy. W przypadku braku na odpłatne przedłużenie wyświetlania profilu w portalu przedłożymy propozycję przejścia na profil STANDARD (bez sekcji gabinetu), a w ostateczności, jeżeli autor  lub dysponent profilu wyrazi taką wolę, profil zostanie usunięty z portalu.
 

8. Chciałabym(łbym) współpracować z Wami ekspercko lub merytorycznie – co zrobić?

Zapraszamy do współpracy lekarzy, pielęgniarki, położne, fizjoterapeutów i innych specjalistów. Niebawem uruchamiamy blog dla pacjentów i aktywność, jako ekspert w kanale popularnym wśród pacjentów jest świetnym narzędziem promocyjnym i wizerunkowych dla każdego, kto chce budować swoją pozycję ekspercką. Czesto też proszą nas o pomoc różne media od telewizji po prasę z przyjemnością polecimy im naszych ekspertów.
 

9. Czy będziecie umożliwiać realizowanie porad medycznych on-line lub telefonicznie?

W przyszłości planujemy uruchomienie tych kanałów relacji z pacjentami o czym będą Państwo informowani na naszym blogu i profilach w mediach społecznościowych – Facebooku i Twitterze. Na dzień dzisiejszy jesteśmy narzędziem wspierającym umawianie wizyt.
 

10. Prowadzę lub zarządzam przychodnią, chciałbym dodać do bazy większą liczbę profili – czy mogę liczyć na rabat?

Oczywiście.  Rabaty przewidujemy dla przedłużających profilem PREMIUM ale także gabinetów, przychodni i klinik zainteresowanych dodaniem do bazy większej liczby lekarzy i specjalistów.
 

11. Jak usunąć profil?

Aby usunąć profil wystarczy zgłosić do nas taką wolę za pośrednictwem poczty elektronicznej z konta pocztowego zbieżnego z kontem rejestrującym profil na naszym portalu.

 

Nie znalazłaś (eś) odpowiedzi na swoje pytanie? - Napisz lub zadzwoń do nas!